Politica De Confidențialitate

  • Home /
  • Politica De Confidențialitate

Politica de Confidențialitate

Ultima actualizare — Aprilie 2024

Această notificare de confidențialitate pentru http://finestra.ro (‘Finestra’, ‘Compania’, ’noi’, ’ne’ sau ’noastră’), descrie modul în care și de ce am putea colecta, stoca, utiliza și / sau partaja (‘procesa’) informațiile dvs. atunci când utilizați serviciile noastre (‘Serviciile’), cum ar fi atunci când:

  • Vizitați site-ul nostru la adresa http://www.finestra.ro sau orice alt site web al nostru care se leagă de această notificare de confidențialitate.
  • Interacționați cu noi în alte moduri relevante, inclusiv orice vânzări, marketing sau evenimente

Întrebări sau nelămuriri? Citirea acestei notificări de confidențialitate vă va ajuta să înțelegeți drepturile și opțiunile dvs. de confidențialitate. Dacă nu sunteți de acord cu politicile și practicile noastre, vă rugăm să nu utilizați Serviciile noastre. Dacă aveți în continuare întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la confidentialitate@finestra.ro .

SUMAR AL PUNCTELOR CHEIE

Acest sumar oferă punctele cheie din notificarea noastră de confidențialitate, dar puteți afla mai multe detalii despre oricare dintre aceste subiecte făcând clic pe link-ul care urmează fiecărui punct cheie sau folosind tabela noastră de conținut de mai jos pentru a găsi secțiunea pe care o căutați.

Ce informații personale procesăm? Atunci când vizitați, utilizați sau navigați pe Serviciile noastre, putem procesa informații personale în funcție de modul în care interacționați cu Finestra și Serviciile, alegerile pe care le faceți și produsele și caracteristicile pe care le utilizați.

Procesăm informații personale sensibile? Nu procesăm informații personale sensibile.

Primim informații de la terțe părți? Putem primi informații din baze de date publice, parteneri de marketing, platforme de social media și alte surse externe.

Cum procesăm informațiile dvs.? Procesăm informațiile dvs. pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, a comunica cu dvs., pentru securitate și prevenirea fraudei și pentru a respecta legea. De asemenea, putem procesa informațiile dvs. pentru alte scopuri cu consimțământul dvs. Procesăm informațiile dvs. doar atunci când avem un motiv legal valabil să o facem.

În ce situații și cu ce tipuri de părți împărtășim informațiile personale? Putem împărtăși informații în situații specifice și cu anumite categorii de terțe părți.

Cum protejăm informațiile dvs.? Avem procese și proceduri organizaționale și tehnice pentru a proteja informațiile personale. Cu toate acestea, nicio transmisie electronică peste internet sau tehnologie de stocare a informațiilor nu poate fi garantată 100% sigură, astfel încât nu putem promite sau garanta că hackerii, infractorii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor putea învinge securitatea noastră și colecta, accesa, fura sau modifica incorect informațiile dvs.

Care sunt drepturile dvs.? În funcție de locul în care vă aflați geografic, legea privind confidențialitatea aplicabilă poate însemna că aveți anumite drepturi referitoare la informații.

CUPRINS

  1. CE INFORMAȚII COLECTĂM?
  2. CUM PROCESĂM INFORMAȚIILE DVS.?
  3. PE CE BAZĂ LEGALĂ NE BAZĂM PENTRU A PROCESA INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE?
  4. CÂND ȘI CU CINE ÎMPĂRTĂȘIM INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE?
  5. UTILIZĂM COOKIE-URI ȘI ALTE TEHNOLOGII DE URMĂRIRE?
  6. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS.?
  7. CUM PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS. ÎN SIGURANȚĂ?
  8. COLECTĂM INFORMAȚII DE LA MINORI?
  9. CARE SUNT DREPTURILE DVS. PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA?
  10. CONTROALE PENTRU FUNCȚIILE DE NE-URMĂRIRE
  11. FACEM ACTUALIZĂRI LA ACEASTĂ NOTIFICARE?
  12. CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ NOTIFICARE?
  13. CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTĂM DE LA DVS.?

1. CE INFORMAȚII COLECTĂM?

Informații personale pe care ni le dezvăluiți

Pe scurt: Colectăm informații personale pe care ni le furnizați.

Colectăm informații personale pe care ni le furnizați voluntar atunci când vă exprimați interesul în a obține informații despre noi sau despre produsele și serviciile noastre, când participați la activități pe Servicii sau în orice alt moment când ne contactați.

Informații personale furnizate de dumneavoastră. Informațiile personale pe care le colectăm depind de contextul interacțiunilor dumneavoastră cu noi și cu Serviciile, de alegerile pe care le faceți și de produsele și funcțiile pe care le utilizați. Informațiile personale pe care le colectăm pot include următoarele:

  • nume si/sau denumirea firmei
  • numere de telefon
  • adrese de email
  • adrese poștale
  • preferințe de contact
  • date de autentificare sau contact
  • adrese de facturare
  • alte informații personale

Informații sensibile. Nu prelucrăm informații sensibile.

Toate informațiile personale pe care ni le furnizați trebuie să fie adevărate, complete și exacte, iar dumneavoastră trebuie să ne notificați orice modificare a acestor informații personale.

Informațiile colectate automat

Pe scurt: Unele informații - cum ar fi adresa dvs. de protocol Internet (IP) și / sau caracteristicile browserului și dispozitivului - sunt colectate automat atunci când vizitați serviciile noastre.

Colectăm automat anumite informații atunci când vizitați, utilizați sau navigați serviciile noastre. Aceste informații nu dezvăluie identitatea dvs. specifică (cum ar fi numele sau informațiile de contact), dar pot include informații despre dispozitiv și utilizare, cum ar fi adresa dvs. IP, caracteristicile browserului și dispozitivului, sistemul de operare, preferințele de limbă, adresele URL de referință, numele dispozitivului, țara, locația, informații despre modul în care și când utilizați serviciile noastre și alte informații tehnice. Aceste informații sunt necesare în principal pentru a menține securitatea și funcționarea serviciilor noastre și pentru scopuri interne de analiză și raportare.

La fel ca multe afaceri, colectăm informații prin cookie-uri și tehnologii similare.

Informațiile pe care le colectăm includ:

  • Datele de jurnal și de utilizare. Datele de jurnal și de utilizare sunt informații legate de serviciu, diagnostice, de utilizare și de performanță pe care serverele noastre le colectează automat atunci când accesați sau utilizați serviciile noastre și pe care le înregistrăm în fișierele de jurnal. În funcție de modul în care interacționați cu noi, aceste date de jurnal pot include adresa IP, informații despre dispozitiv, tipul și setările browser-ului și informații despre activitatea dvs. în servicii (cum ar fi datele și timpii asociate utilizării dvs., paginile și fișierele vizualizate, căutările și alte acțiuni pe care le întreprindeți, cum ar fi funcțiile pe care le utilizați), informații despre evenimentele dispozitivului (cum ar fi activitatea sistemului, rapoartele de eroare (uneori numite “dumps de blocare”) și setările hardware).
  • Datele dispozitivului. Colectăm date despre dispozitiv, cum ar fi informații despre computerul, telefonul, tableta sau alt dispozitiv pe care îl utilizați pentru a accesa serviciile noastre. În funcție de dispozitivul utilizat, aceste date ale dispozitivului pot include informații cum ar fi adresa IP (sau serverul proxy), numerele de identificare ale dispozitivului și aplicației, locația, tipul de browser, modelul de hardware, furnizorul de servicii de internet și/sau de telefonie mobilă, sistemul de operare și informații de configurare a sistemului.
  • Datele de locație. Colectăm date de locație, cum ar fi informații despre locația dispozitivului dvs., care pot fi precise sau imprecise. Cât de multe informații colectăm depinde de tipul și setările dispozitivului pe care îl utilizați pentru a accesa serviciile noastre. De exemplu, putem utiliza GPS și alte tehnologii pentru a colecta date de geolocație care ne spun locația dvs. curentă (pe baza adresei IP). Puteți renunța la permiterea noastră de a colecta aceste informații fie refuzând accesul la informații, fie dezactivând setarea de Locație de pe dispozitivul dvs. Cu toate acestea, dacă alegeți să renunțați, este posibil să nu puteți utiliza anumite aspecte ale serviciilor.

Informații colectate din alte surse

Pe scurt: Putem colecta date limitate din baze de date publice, parteneri de marketing și alte surse externe.

Pentru a îmbunătăți capacitatea noastră de a furniza marketing relevant, oferte și servicii pentru dvs. și pentru a actualiza înregistrările noastre, putem obține informații despre dvs. din alte surse, cum ar fi baze de date publice, parteneri de marketing comuni, programe afiliate, furnizori de date și de la alte terțe părți. Aceste informații includ adrese poștale, titluri de locuri de muncă, adrese de e-mail, numere de telefon, date de intenție (sau date de comportamentul utilizatorului), adrese IP (Internet Protocol), profiluri de social media, URL-uri de social media și profiluri personalizate, în scopuri de publicitate și promovare.

2. CUM PROCESĂM INFORMAȚIILE DVS.?

Pe scurt: Procesăm informațiile dvs. pentru a furniza, îmbunătăți și administra serviciile noastre, pentru a comunica cu dvs., pentru securitate și prevenirea fraudelor și pentru a respecta legea. Putem procesa, de asemenea, informațiile dvs. în alte scopuri cu consimțământul dvs.

Procesăm informațiile dvs. personale pentru o varietate de motive, în funcție de modul în care interacționați cu serviciile noastre, inclusiv:

  • Pentru a furniza și facilita furnizarea serviciilor utilizatorului. Putem procesa informațiile dvs. pentru a vă oferi serviciul solicitat.
  • Pentru a răspunde la întrebările utilizatorilor / pentru a oferi suport utilizatorilor. Putem procesa informațiile dvs. pentru a răspunde la întrebările dvs. și pentru a rezolva orice probleme potențiale pe care le-ați putea avea cu serviciul solicitat.
  • Pentru a vă trimite informații administrative. Putem procesa informațiile dvs. pentru a vă trimite detalii despre produsele
  • Pentru a vă trimite informații administrative. Putem procesa informațiile dumneavoastră pentru a vă trimite detalii despre produsele și serviciile noastre, modificări ale termenilor și politicilor noastre și alte informații similare.
  • Pentru a îndeplini și gestiona comenzile dumneavoastră. Putem procesa informațiile dumneavoastră pentru a îndeplini și gestiona comenzile, plățile, returnările și schimburile efectuate prin Servicii.
  • Pentru a solicita feedback. Putem procesa informațiile dumneavoastră atunci când este necesar să solicităm feedback și să vă contactăm cu privire la utilizarea serviciilor noastre.
  • Pentru a vă trimite comunicări de marketing și promovare. Putem procesa informațiile personale pe care ni le trimiteți în scopuri de marketing, dacă aceasta este în conformitate cu preferințele dumneavoastră de marketing. Puteți renunța la e-mailurile noastre de marketing în orice moment. Pentru mai multe informații, consultați “CE SUNT DREPTURILE DVS. DE CONFIDENȚIALITATE?” mai jos).
  • Pentru a livra publicitate țintită. Putem procesa informațiile dumneavoastră pentru a dezvolta și afișa conținut și publicitate personalizată adaptată intereselor, locației și altora.
  • Pentru a proteja serviciile noastre. Putem procesa informațiile dumneavoastră ca parte a eforturilor noastre de a menține Serviciile noastre în siguranță și securizate, inclusiv monitorizarea și prevenirea fraudei.
  • Pentru a identifica tendințe de utilizare. Putem procesa informații despre modul în care utilizați Serviciile noastre pentru a înțelege mai bine modul în care sunt utilizate astfel încât să le putem îmbunătăți.
  • Pentru a determina eficacitatea campaniilor noastre de marketing și promovare. Putem procesa informațiile dumneavoastră pentru a înțelege mai bine cum să furnizăm campanii de marketing și promovare care sunt cele mai relevante pentru dumneavoastră.
  • Pentru a salva sau proteja interesele vitale ale unei persoane. Putem procesa informațiile dumneavoastră atunci când este necesar să salvăm sau să protejăm interesele vitale ale unei persoane, cum ar fi pentru a preveni vătămarea.

3. PE CE BAZĂ LEGALĂ NE BAZĂM PENTRU A PROCESA INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?

Pe scurt: Procesăm informațiile dumneavoastră personale doar atunci când credem că este necesar și avem un motiv legal valabil (adică o bază legală) să o facem în conformitate cu legea aplicabilă, cum ar fi consimțământul dumneavoastră, respectarea legilor, furnizarea de servicii pentru a îndeplini sau a îndeplini obligațiile noastre contractuale, protejarea drepturilor dumneavoastră sau îndeplinirea intereselor noastre legitime de afaceri.

Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) și UK GDPR ne obligă să explicăm bazele legale valabile pe care ne bazăm pentru a procesa informațiile dumneavoastră personale. Ca atare, ne putem baza pe următoarele baze legale pentru a procesa informațiile dumneavoastră personale:

  • Consimțământ. Putem procesa informațiile dumneavoastră dacă ne-ați dat permisiunea (adică consimțământul) de a utiliza informațiile dumneavoastră personale într-un scop specific. Puteți retrage consimțământul dumneavoastră în orice moment.
  • Îndeplinirea unui contract. Putem procesa informațiile dumneavoastră personale atunci când credem că este necesar pentru a îndeplini obligațiile noastre contractuale față de dumneavoastră, inclusiv furnizarea serviciilor noastre sau la cererea dumneavoastră înainte de a încheia un contract cu dumneavoastră.
  • Interese legitime. Putem procesa informațiile dumneavoastră atunci când credem că este rezonabil necesar pentru a atinge interesele noastre legitime de afaceri, iar aceste interese nu depășesc interesele și drepturile fundamentale ale dumneavoastră. De exemplu, putem procesa informațiile dumneavoastră personale pentru unele dintre scopurile descrise în scopul de a:
  • Trimiteți utilizatorilor informații despre oferte speciale și reduceri la produsele și serviciile noastre
  • Elaborați și afișați conținut publicitar personalizat și relevant pentru utilizatorii noștri
  • Analizați modul în care sunt utilizate Serviciile noastre pentru a le îmbunătăți și a angaja și reține utilizatorii
  • Sprijiniți activitățile noastre de marketing
  • Diagnosticați problemele și/sau preveniți activitățile frauduloase
  • Înțelegeți cum utilizează utilizatorii noștri produsele și serviciile noastre astfel încât să putem îmbunătăți experiența utilizatorilor.
  • Obligații legale. Putem procesa informațiile dumneavoastră atunci când credem că este necesar pentru respectarea obligațiilor noastre legale, cum ar fi cooperarea cu o autoritate de aplicare a legii sau o agenție de reglementare, exercitarea sau apărarea drepturilor noastre legale sau divulgarea informațiilor dumneavoastră ca probă într-un proces în care suntem implicați.
  • Interese vitale. Putem procesa informațiile dumneavoastră atunci când credem că este necesar să protejăm interesele dumneavoastră vitale sau interesele vitale ale unei terțe părți, cum ar fi situațiile care implică amenințări potențiale la siguranța oricărei persoane.

4. CÂND ȘI CU CINE ÎMPĂRTĂȘIM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE?

Pe scurt: Putem împărtăși informații în situații specifice descrise în această secțiune și/sau cu următoarele categorii de terțe părți.

Furnizori, consultanți și alți furnizori de servicii terți. Putem împărtăși datele dumneavoastră cu furnizorii terți, furnizorii de servicii, contractori sau agenți (“terți”) care prestează servicii pentru noi sau în numele nostru și necesită acces la astfel de informații pentru a efectua această muncă. Categoriile de terți cu care putem împărtăși informații personale sunt următoarele:

  • Servicii de analiză de date
  • Furnizori de servicii de stocare de date
  • Furnizori de servicii de îndeplinire a comenzilor
  • Procesatori de plăți
  • Instrumente de monitorizare a performanțelor
  • Instrumente de proiectare și inginerie a produselor
  • Platforme de retargeting
  • Servicii de înregistrare și autentificare a conturilor utilizatorilor
  • Furnizori de servicii de găzduire web.

De asemenea, putem fi nevoiți să împărtășim informațiile dumneavoastră personale în următoarele situații:

  • Transferuri de afaceri. Putem împărtăși sau transfera informațiile dumneavoastră în legătură cu, sau în timpul negocierilor privind, orice fuziune, vânzare de active ale companiei, finanțare sau achiziționare a întregii noastre afaceri sau a unei părți din aceasta către o altă companie.

Pe scurt: Putem utiliza cookie-uri și alte tehnologii de urmărire pentru a colecta și stoca informațiile dumneavoastră.

Putem utiliza cookie-uri și tehnologii de urmărire similare (cum ar fi semnalele web și pixelii) pentru a accesa sau stoca informații. Informații specifice despre modul în care utilizăm astfel de tehnologii și cum puteți refuza anumite cookie-uri sunt prezentate în Notificarea noastră privind cookie-urile.

6. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?

Pe scurt: Păstrăm informațiile dumneavoastră atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile descrise în această notificare de confidențialitate, cu excepția cazului în care legea prevede altfel.

Vom păstra informațiile dumneavoastră personale doar atât timp cât este necesar pentru scopurile stabilite în această notificare de confidențialitate, cu excepția cazului în care o perioadă de păstrare mai lungă este necesară sau permisă de lege (cum ar fi cerințele fiscale, contabile sau alte cerințe legale).

Atunci când nu avem nevoie de un interes comercial legitim în curs de procesare a informațiilor dumneavoastră personale, vom șterge sau anonimiza aceste informații, sau, dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu, deoarece informațiile dumneavoastră personale au fost stocate în arhive de backup), atunci vom stoca informațiile dumneavoastră personale în siguranță și le vom izola de orice altă prelucrare până când este posibilă ștergerea lor.

7. CUM PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ ÎN SIGURANȚĂ?

Pe scurt: Ne propunem să protejăm informațiile dumneavoastră personale printr-un sistem de măsuri de securitate organizatorice și tehnice.

Am implementat măsuri tehnice și organizatorice adecvate și rezonabile concepute pentru a proteja securitatea oricăror informații personale pe care le procesăm. Cu toate acestea, în ciuda măsurilor noastre de protecție și a eforturilor noastre de securizare a informațiilor dumneavoastră, nicio transmisie electronică pe Internet sau tehnologie de stocare a informațiilor nu poate fi garantată că este 100% sigură, astfel încât nu vă putem promite sau garanta că hackerii, infractorii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor putea să învingă securitatea noastră și să colecteze, acceseze, fure sau modifice în mod necorespunzător informațiile dumneavoastră. Deși ne vom strădui să protejăm informațiile dumneavoastră personale, transmiterea de informații personale către și de la Serviciile noastre se face pe propriul dumneavoastră risc. Ar trebui să accesați Serviciile doar într-un mediu sigur.

8. COLECTĂM INFORMAȚII DE LA MINORI?

Pe scurt: Nu colectăm intenționat date de la sau comercializăm către copii sub 18 ani.

Nu solicităm în mod intenționat date de la sau comercializăm către copii sub 18 ani. Prin utilizarea Serviciilor, declarați că aveți cel puțin 18 ani sau că sunteți părintele sau tutorele unui astfel de minor și consimțiți la utilizarea Serviciilor de către un astfel de dependent minor. Dacă aflăm că au fost colectate informații personale de la utilizatori cu vârsta mai mică de 18 ani, vom dezactiva contul și vom lua măsuri rezonabile pentru a șterge prompt astfel de date din înregistrările noastre. Dacă aveți cunoștință de orice date pe care le-am putut colecta de la copii sub vârsta de 18 ani, vă rugăm să ne contactați la adresa confidentialitate@finestra.ro

9. CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA?

Pe scurt: În unele regiuni, cum ar fi Spațiul Economic European (SEE) și Regatul Unit (RU), aveți drepturi care vă permit un acces mai mare la informațiile dumneavoastră personale și controlul asupra acestora. Puteți revizui, modifica sau încheia contul dumneavoastră în orice moment.

În unele regiuni (cum ar fi SEE și RU), aveți anumite drepturi în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor. Acestea pot include dreptul (i) de a solicita accesul și obținerea unei copii a informațiilor dumneavoastră personale, (ii) de a solicita rectificarea sau ștergerea; (iii) de a restricționa prelucrarea informațiilor dumneavoastră personale; și (iv) dacă este cazul, de portabilitate a datelor. În anumite circumstanțe, puteți avea și dreptul de a vă opune prelucrării informațiilor dumneavoastră personale. Puteți face o astfel de solicitare contactându-ne folosind detaliile de contact prevăzute în secțiunea “CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ NOTIFICARE?” de mai jos.

Vom lua în considerare și vom acționa în conformitate cu orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.

Dacă vă aflați în SEE sau în RU și credeți că prelucrăm ilegal informațiile dumneavoastră personale, aveți, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la autoritatea dvs. locală de supraveghere a protecției datelor. Puteți găsi detaliile lor de contact aici: https://ec.europa.eu/justice/data-protection/bodies/authorities/index_en.htm.

Dacă vă aflați în Elveția, detaliile de contact pentru autoritățile de protecție a datelor sunt disponibile aici: https://www.edoeb.admin.ch/edoeb/en/home.html.

Retragerea consimțământului dumneavoastră: Dacă ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră pentru a procesa informațiile dumneavoastră personale, aveți dreptul să vă retrageți consimțământul în orice moment. Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment contactându-ne utilizând detaliile de contact furnizate în secțiunea “CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ NOTIFICARE?” de mai jos.

Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că aceasta nu va afecta legalitatea prelucrării înainte de retragerea consimțământului și nici nu va afecta prelucrarea informațiilor dumneavoastră personale efectuată în temeiul altor temeiuri legale decât consimțământul.

Cookie-uri și tehnologii similare: Majoritatea browserelor web sunt setate să accepte cookie-uri în mod implicit. Dacă doriți, puteți de obicei să setați browserul pentru a elimina cookie-urile și pentru a respinge cookie-urile. Dacă alegeți să eliminați cookie-urile sau să respingeți cookie-urile, acest lucru ar putea afecta anumite caracteristici sau servicii ale Serviciilor noastre. Pentru a renunța la publicitatea bazată pe interese de către reclamanți pe Serviciile noastre, vizitați http://www.aboutads.info/choices/.

Dacă aveți întrebări sau comentarii despre drepturile dumneavoastră de confidențialitate, ne puteți trimite un email la confidentialitate@finestra.ro

10. CONTROALE PENTRU FUNCȚIILE DE NU-MĂ-URMĂRI

Majoritatea browserelor web și unele sisteme de operare mobile și aplicații mobile includ o funcție sau setare de Nu-Mă-Urmări (‘DNT’) pe care o puteți activa pentru a semnala preferința dumneavoastră de confidențialitate de a nu avea date despre activitățile dumneavoastră de navigare online monitorizate și colectate. În acest stadiu, nu a fost finalizat niciun standard tehnologic uniform pentru recunoașterea și implementarea semnalelor DNT. Ca atare, în prezent, nu răspundem la semnalele browserului DNT sau orice alt mecanism care comunică automat alegerea dumneavoastră de a nu fi urmărit online. Dacă în viitor se adoptă un standard pentru urmărirea online pe care trebuie să-l urmăm, vă vom informa despre această practică într-o versiune revizuită a acestei notificări de confidențialitate.

11. FACEM ACTUALIZĂRI LA ACEASTĂ NOTIFICARE?

Pe scurt: Da, vom actualiza această notificare ori de câte ori este necesar pentru a fi în conformitate cu legile relevante.

Putem actualiza această notificare de confidențialitate din când în când. Versiunea actualizată va fi indicată prin data “Revizuită” actualizată și versiunea actualizată va fi efectivă imediat ce este accesibilă. Dacă facem modificări semnificative la această notificare de confidențialitate, vă putem notifica fie prin postarea unei notificări asemănătoare a acestor modificări sau prin trimiterea directă a unei notificări. Vă încurajăm să revizuiți frecvent această notificare de confidențialitate pentru a fi informați cu privire la modul în care protejăm informațiile dumneavoastră.

12. CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEASTĂ NOTIFICARE?

Dacă aveți întrebări sau comentarii despre această notificare, ne puteți trimite un e-mail la confidentialitate@finestra.ro

13. CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTĂM DE LA DUMNEAVOASTRĂ?

Aveți dreptul de a solicita acces la informațiile personale pe care le colectăm de la dumneavoastră, să le modificați sau să le ștergeți. Pentru a solicita să revizuiți, actualizați sau ștergeți informațiile dvs. personale, vă rugăm să ne contactați la confidentialitate@finestra.ro